Sunday, June 10, 2012

RED ALERT: DAP La'anatullah dah JUALkan DAKYAH mereka di kedai BUKU, UMNO masih 'LALOK' dengan CANDU 'New POLITICs'nya..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Sebelum ini kita dah SEBUT dalam BLOG ini bahawa UMNO/BN tersangat LEMBAB dalam hal PENERBITAN bahan-bahan berCETAK untuk memperJELASkan perJUANGan PARTI mereka.. Entah kenapa LEMBAB sangat-sangat? ->KLIK<-

Kali ini semasa meRAYAU-RAYAU di sebuah kedai BUKU dan MAJALAH di KLCC, kita terJUMPA dengan NASHKAH MAJALAH yang diTERBITkan oleh ROKETKINI dalam Bahasa MELAYU.. Adalah jelas MAJALAH ini meRUPAkan satu bentuk DAKYAH oleh DAP La'anatullah untuk menarik umat Melayu/ISLAM menyertai PARTI mereka.. MODUS-operandi yang SAMA diGUNAkan oleh KOMUNIS semasa DARURAT pada era TAHUN 60an DAHULU.. Apakah UMNO/BN sedar perkara ini?

Kita SARANkan agar UMNO/BN memBELI dan meNILAI sendiri DAKYAH DAP La'anatullah yang cuba diSEBARkan menerusi MAJALAH ini.. HARGAnya sekitar RM9.. Apa yang MENARIK, kandungan dalam MAJALAH ini bukan sahaja menSASARkan UMNO sebagai MUSUH, malah NGO-NGO Melayu/ISLAM yang jelas TIDAK 'SeBULU' dengan DAP La'anatullah seperti JATI dan PERKASA turut diSENTUH dalam MAJALAH ini.. Kita PERCAYA Datuk Hassan ALI dan Datuk Ibrahim ALI jugak patut memBELI beberapa NASKHAH untuk memBACA sendiri apa yang diperKATAkan oleh DAP La'anatullah terhadap perJUANGan mereka..

Itu antara STRATEGI DAP La'anatullah yang KONSISTEN menerbitkan bahan-bahan berCETAK seperti buku dan MAJALAH untuk memPENGARUHi RAKYAT.. TIDAK perlu diHAIRANkan jika diKATAkan mereka jugak menyelitkan UNSUR-UNSUR PLURALISME, LIBERALISME dan memPERLEKEHkan kePIMPINan Melayu/ISLAM di NEGARA ini.. Sudah tentu DAP La'anatullah TIDAK akan menerbitkan bahan-bahan berCETAK yang menJUNJUNG elemen sedia ada dalam Perlembagaan NEGARA seperti Institusi KeSULTANan Melayu, taraf agama ISLAM, keDAULATan Bahasa Melayu dan hak-hak Melayu/BUMIPUTERA..

SOALnya di sini, apakah RESPON UMNO/BN, PERKASA dan JATI? Kalau RESPON UMNO/BN, rasanya masih RAMAI yang MENGIGAUkan MIMPI 'New POLITICs' yang diDOKONG kuat oleh 'BOSS' Pemuda UMNO dan Timbalan MENTERI IPT.. Walaupun dah BANYAK kali diperKATAkan bahawa 'New POLITICs' itu adalah CIPTAan ZIONIS Neo-CON khusus untuk meROSAKkan NEGARA-NEGARA ISLAM, ramai ahli-ahli UMNO sendiri seakan terPESONA dengannya macam 'Mat LALOK' yang KHAYAL dengan GANJA! Kita PERCAYA yang RAKYAT mahu meLIHAT RESPON PERKASA dan JATI berHUBUNG dengan apa yang kita DEDAHkan ini..

DAP La'anatullah TIDAK LAYAK untuk meWAKILi MAJORITI umat Melayu/ISLAM di NEGARA ini.. UMPAN DAP La'anatullah KONONnya untuk keSAKSAMAAN atau DEMOKRATIK hanyalah umpama SEJARAH kaum CINA yang diKHAYALkan semasa Perang CANDU! Apakah yang DEMOKRATIK dalam DAP La'anatullah?

- LIHAT sendiri apa yang berlaku terhadap Tunku AZIZ? Siap nak RASUAH lagi..

- LIHAT sendiri kePIMPINan DINASTI Lim dan DINASTI 'SINGH is KING' di dalam DAP La'anatullah -> Ini ke yang diKATAkan DEMOKRATIK?

Begitu jugak dengan USAHA DAP La'anatullah untuk menyamaratakan ISLAM dengan agama-agama lain.. Umat ISLAM wajar meLIHAT ini sebagai satu bentuk JIHAD untuk memerangi USAHA sebegini.. UMNO dah LETAKkan ISLAM begitu TINGGI dalam Perlembagaan NEGARA, hanya DUNGU macam Lebai-Lebai PAS dan pelaku MAKSIAT dalam PKR aje yang sanggup berSEKONGKOL dengan DAP La'anatullah ini untuk meRENDAHkan keDUDUKan ISLAM di NEGARA ini..

Apabila disebut aje DAP La'anatullah, tentunya ia SINONIM dengan RASIS! Ini sudah tentu kerana RASISnya DAP La'anatullah ini adalah turun-TEMURUN hasil JELMAan PAP di Singapura yang mengKASTAkan kaum bukan CINA mengikut SUKU seperti Bugis, Banjar, Mendailing, India MUSLIM, Tamil dan sebagainya! LYNAS diTENTANG kerana ianya jelas beUNSURkan RASIS bukan kerana menJEJASkan alam SEKITAR seperti yang GAGAL diBUKTIkan mereka! Anda LIHAT sendiri betapa RASISnya DAP La'anatullah terhadap mereka yang TIDAK seKAUM atau mereka yang TIDAK makan BABI seperti mereka!

1) NG WEI Aik - "Pergi BALIK India!"



2) Ean YONG Hian WAH - "UNDI KELING siapa MAHU?"



3) Violet YONG - "M-E-L-A-N-A-U...!!!"



Err... Yang ni secara 'GENERAL'nya ialah BETINA peMAKAN BABI yang jelas RASISnya terhadap orang yang TIDAK seKAUM dengannya.. Mereka inilah penDOKONG KUAT golongan RASIS lagi APARTHEID seperti DAP La'anatullah!



SAKSIkan jugak DUNGU-DUNGU baju MERAH unit 'Amal SEKS BEBAS' dan baju KUNING yang sampai sekarang belum lagi diCEKUP oleh PDRM atau KDN!

Wallahualam..

2 comments:

  1. umno meme suka nganga...

    aku org umno pun naik muak dgn pemimpin yg lembab...

    dalam kepala otak aku cum a tunggu perang jer...

    apa barang nak baca dakyah yg menyakitkan hati diatas kebodohan pemimpin yg lembab dalam umno...

    SEKARANG UMNO PATUT TAU YG AHLI UMNO SENDIRI DAH MUAK DIATAS KEBAIKAN YG BANGANG DGN MEMBUAT BODOH DGN KEWUJUDAN MAJALAH NI...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    LEMBAB pasal mereka masih ada SIFAT PM ke-5.. PM ke-4 terSANGATlah CERGAS adanya..

    Wallahualam..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan