Kadang-kadang kita terlupa yang kita hanya menumpang di bumi ini.. Kita terlupa kuasa yang kita ada hanya sementara.. Kita lupa bila kita berlagak Tuan sedangkan kita hanyalah hamba dan macai.. Kita lupa sifat-sifat MAZMUMAH yang ada pada manusia..
DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong
Para Pembaca
HARGAILAH KEMERDEKAAN NEGARA KITA
DOA KITA SEMUA
Sunday, April 15, 2012
RED ALERT: Para BARUA PKR di dalam ORGANISASI Kerajaan dan PARTI yang SENGAJA di'terLEPAS PANDANGkan'..
ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..
Jom mari SEMUA pakat dok KELILING.. Kita nak CERITA sikit bagaimana KONSPIRASI itu berlaku.. Kita nak CERITA sikit bagaimana ZIONIS Neo-CON cuba masuk ke NEGARA ini melalui PARTI-PARTI POLITIK tertentu.. Semuanya sudah diRANCANG dan SEMUAnya ATURan ZIONIS Neo-CON Laknatullah.. Kepada PEMIMPIN UMNO.. Apakah anda SEDAR bahawa anda SEMUA pemegang AMANAH? Apakah anda SEDAR bahawa betapa DAYUSnya anda memBIARkan PARTI anda diROSAKkan dari dalam? SEDARkah anda PARTI anda ini dalam BAHAYA?
Kita bukan nak MEREKA cerita.. Kita ajak anda SEMUA fikirkan seDALAM-DALAMnya.. Fikir.. Fikir.. TAHUkah anda kenapa satu demi satu NEGARA-NEGARA ISLAM diROBEKkan dari dalam? Ya.. Memang semua MAKLUM keHANCURan sesebuah NEGARA ISLAM bukannya kerana diSERANG secara berDEPAN oleh ZIONIS Neo-CON.. KeHANCURan sesebuah NEGARA ISLAM kerana RAKYAT mereka sendiri memBIARkan ZIONIS Neo-CON MASUK dan memperHAMBAkan mereka.. RAKYAT sendiri yang menJEMPUT mereka MASUK kerana terPESONA dengan apa yang diKATAkan LIBERALISME oleh mereka..
Kenapa PRESIDEN Reagan GAGAL menJATUHkan Iran dan LIBYA walaupun dia salah seorang PRESIDEN US yang HEBAT? Kenapa Bush SR. GAGAL mengHANCURkan Iraq walaupun dia mengetuai ANGKATAN PERANG yang turut diSERTAi oleh NEGARA-NEGARA ISLAM sendiri? Kerana pada MASA itu ZIONIS Neo-CON GAGAL menCEROBOH dan menempatkan BARUA mereka di dalam NEGARA-NEGARA ISLAM tersebut.. Hanya setelah campur TANGAN PBB yang menempatkan beberapa NGO diDALANGi ZIONIS Neo-CON di dalam NEGARA-NEGARA tersebut barulah mereka dapat meROSAKkannya dari dalam..
Sebab itulah BANYAK sekali HADIS Rasulullah SAW menekankan tentang PERLUnya taat kepada 'UMARA' selagi 'UMARA' itu TIDAK menyekutukan Allah SWT macam FIRAUN.. Lebai-Lebai PAS yang PERASAN lebih ISLAM dari orang ISLAM lain memang menDAKWA 'UMARA' di NEGARA ini ZALIM walaupun mereka dapat memBUNCITkan PERUT masing-masing dan berBINI ramai di BAWAH keZALIMan 'UMARA' di NEGARA ini.. Sebab itulah Lebai-Lebai PAS ini boleh diSAMAkan dengan umat Yahudi PENGIKUT NABI Musa AS yang telah pun diJANJIkan BARAKAH oleh Allah SWT tetapi masih mengENGKARiNYA..
Dalam KONTEKS NEGARA ini, anda tentu MAKLUM adan seorang PEMIMPIN begitu GILA nak berKUASA walaupun RAKAMan aksi SEKSUAL dan TELANJANGnya terDEDAH tanpa diambil sebarang TINDAKan.. SOALnya, kenapakah dia begitu KONFIDEN dan RAMAI pulak golongan MUDA yang terPELAJAR boleh diperBODOHkan olehnya? Nak TAHU? Sebenarnya inilah TAKTIK yang SAMA diGUNAkan oleh ZIONIS Neo-CON terhada NEGARA-NEGARA ISLAM lain seperti yang diNYATAkan.. Iaitu dengan menempatkan BARUA di dalam kerajaan dan segala macam ORGANISASI dan AGENSI di bawahnya!
1) Masihkah anda INGAT bagaimana salah seorang PENGARAH Eksekutif MIER boleh bertemu Penasihat PKR di LOKASI dan TARIKH sama dengan Saiful Bukhari di'JUBOR' oleh Penasihat PKR? ->KLIK<-
2) LUPAkah anda bagaimana 'PEMIMPIN Lembu' PKR boleh menDEDAHkan DOKUMEN kewangan NFC yang sepatutnya SULIT dan sehingga kini belum diKENAkan apa-apa TINDAKAN oleh Bank NEGARA atau pun mana-mana pihak berKUASA? ->KLIK<-
3) Kenapakah pemBUKTIan DNA dalam KES 'menJUBOR' Penasihat PKR diTOLAK sekaligus memBERIkan GAMBARAN bahawa pemBUKTIan melalui DNA di NEGARA ini untuk KES jenayah SEKSUAL masih keTINGGALan ZAMAN?
4) Kenapakah langsung TIDAK ada SIASATAN dari mana SUMBER kewangan untuk penTADBIRan PKR dan NGO-NGO HARAM seperti BERSIH dan HINDRAF? Kenapakah SPRM dan Bank NEGARA seakan TIDAK mahu MENYIASAT perkara ini? ->KLIK<-
5) PERASAN tak bagaimana ada POLIS yang rakan-rakannya di'ANJING'kan Penasihat PKR dan pernah diGIGIT oleh MP BATU boleh bekerjasama dengan Penasihat PKR untuk menJATUHkan KREDIBILITI bekas KPN dan Peguam NEGARA yang pernah terlibat dalam perBICARAan KES 'menJUBOR'nya yang PERTAMA dulu? ->KLIK<-
6) Rasanya TIDAK perlu lagi diBANGKITkan kenapa Bar COUNCIL yang sepatutnya BEBAS tetapi kelihatan jelas menjadi BARUA kepada PKR dan DAP La'anatullah..
7) Yang peliknya ialah kenapa UMNO lambat nak RESPON setiap kali ada ISU yang MERAPU diCETUSkan seperti APCO, PTPTN, FELDA, LYNAS dan pengHINAan terhadap Sultan dan ISLAM semasa perTABALan YDP Agong? Di manakah 3 JUTA orang ahli UMNO? Apakah berDEBAT dan MENYERANG sesama sendiri seperti ISU NFC mengUNTUNGkan UMNO? Atau ini jugak memBUKTIkan dalam UMNO pun ada BARUA PKR? Ye kot.. Pasal UMNO kan ada pengHANTAR 'PASSPORT'..
MODUS-Operandi menabalkan Penasihat PKR sebagai PM dengan mengHURU-HARAkan NEGARA sebenarnya sudah lama diRANCANG hasil NASIHAT ZIONIS Neo-CON.. TAKTIK menempatkan BARUA-BARUA mereka dalam ORGANISASI dan AGENSI kerajaan bukan sahaja untuk meROSAKkan kerajaan dari dalam, malah menyediakan BARUA yang akan memBANTUnya jika dia berjaya meRAMPAS KUASA atau menJADIkan NEGARA ini sebuah REPUBLIK.. BARUA inilah yang akan menyandang JAWATAN penting jika dia berjaya jadik PM.. Baik bidang perUNDANGan, MEDIA, POLIS dan TENTERA, penTADBIRan AWAM mahu pun SWASTA semuanya ada BARUA PKR atau DAP La'anatullah seperti ini..
LOGIKnya siapa kenal Nuri Al MALIKI atau pun Hamid Kharzai sebelum mereka berjaya menjadi PEMIMPIN di NEGARA masing-masing dengan BANTUAN US? Samalah dengan KONSEP menempatkan BARUA dalam ORGANISASI dan AGENSI kerajaan seperti yang diNYATAkan.. Benar.. BARUA sebegini TIDAK ramai pun.. Namun, apa akan jadi jika BARUA ini adalah pembuat DASAR atau peLAKSANA dalam sesebuah ORGANISASI kerajaan? Apa akan jadik jika kerajaan menjadi 'Pak HANGGUK' kepada apa yang para BARUA ini kemukakan atas KAPASITI dan melihat kepada PANGKAT mereka dalam ORGANISASI tersebut? Nampak tak BAHAYAnya kepada NEGARA?
Kita DEDAHkan ini pasal kita SAYANGkan NEGARA ini lebih daripada UMNO.. Tak KISAH kalau UMNO hilang KUASA asalkan NEGARA ini TIDAK berUBAH dari segi PERLEMBAGAAN dan segala macam PERKARA meLIBATkan ISLAM, Melayu dan SULTAN.. Soalnya, UMNO sendiri RELA ke jadik BANGSAT macam tuh? Rela ke UMNO menjadik seperti PARTI Kongres di India, LDP di Jepun atau DEMOKRAT di Thailand? Rela ke UMNO tinggal dalam buku SEJARAH aje akibat GAGAL menyingkirkan BARUA yang mengHANCURkan keGEMILANGan UMNO dan segala macam sumbangan kerajaan UMNO/BN terhadap NEGARA sejak MERDEKA lagi?
Wallahualam..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ANUGERAH IKON SEKSUAL UNTUK AHLI POLITIK PR BAGI PRU-13 JATUH KEPADA
KENAPA HANYA BANGSA MELAYU SAHAJA YANG PERLU MENGINGATI SEJARAH NEGARA?
Melayu dikhianati?
Hati Awang semakin hari semakin ditoreh-toreh oleh tuntutan pelbagai pihak bukan Melayu yang bersikap terlalu rasis selepas Pilihan Raya Umum ke-12. Kita boleh tafsir apa sebabnya. Awang tidak mahu mengulas panjang kali ini, cukup sekadar disiarkan semula petikan kenyataan seorang pemimpin MCA, Tun Tan Siew Sin pada 30 April 1969 (dipetik daripada buku Khalid Awang Osman dan pernah diulas Ridhuan Tee Abdullah) untuk renungan kita semua.
''Orang Melayu menerusi UMNO bermurah hati melonggarkan syarat-syarat dalam undang-undang negara ini sehinggakan dalam masa 12 bulan selepas kemerdekaan, 90 peratus penduduk bukan Melayu menjadi warganegara. Ini berbeza dengan keadaan sebelum merdeka di mana 90 peratus daripada mereka masih tidak diiktiraf sebagai rakyat Tanah Melayu walaupun hampir 100 tahun hidup di bawah pemerintahan penjajah. Sebagai membalas kemurahan hati orang Melayu, MCA dan MIC bersetuju meneruskan dasar memelihara dan menghormati kedudukan istimewa orang Melayu dan dalam masa yang sama mempertahankan kepentingan-kepentingan sah kaum lain''.
Sebelum itu, seorang pemimpin MIC Tun V.T Sambanthan pada 1 Jun 1965 pernah berkata:
''Pada tahun 1955 kita telah memenangi pilihan raya dengan majoriti yang tinggi, selanjutnya mendapat kemerdekaan dalam masa dua tahun kemudian. Dalam jangka masa itu, kita terpaksa berbincang dan menangani pelbagai perkara termasuk soal kewarganegaraan. Persoalannya di sini, apakah yang dilakukan oleh orang Melayu memandangkan kita bercakap menyentuh perkauman?
Apakah yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin Melayu? Mereka mempunyai 88 peratus daripada pengundi menyokong mereka. Apakah yang mereka putuskan mengenai isu kewarganegaraan? ''Jika kita lihat di serata negara Asia dan Asia Timur, kita akan mendapati kaum India tidak akan diterima di Ceylon dan juga tidak diterima di Burma. Sama halnya dengan kaum Cina, mereka tidak diterima di Thailand, Vietnam, Kemboja dan di negara-negara lain. Apakah bantuan berhubung kewarganegaraan yang mereka peroleh di semua wilayah tersebut? "Di Burma, seperti yang kita semua sedia maklum, kaum India telah diusir keluar, di Ceylon mereka tidak diberikan taraf warganegara seperti juga di Burma. Saya tahu dan anda juga tahu. Apa yang sedang berlaku di Malaya? Di sini kita mendapati pemimpin Melayu berkata, ''Kita akan menerima mereka sebagai saudara, kita akan berikan mereka sepenuh peluang untuk meneruskan kehidupan di negara ini, kita akan beri mereka peluang untuk menjadi warganegara''.
Seterusnya pada tahun 1957, dengan tidak mengambil kira kebolehan berbahasa (Melayu) ribuan orang India, Cina dan Ceylon menjadi warganegara. Seperti yang saya nyatakan, saya amat bernasib baik kerana dilahirkan di negara ini. Di manakah anda boleh berjumpa bangsa yang lebih prihatin, bersopan-santun dan tertib selain daripada bangsa Melayu. Di manakah anda boleh mendapat layanan politik yang baik untuk kaum pendatang? Di manakah dalam sejarah dunia? Saya bertanya kepada anda. Ini adalah fakta. Siapakah anda untuk menjaga keselamatan kami? Saya adalah kalangan 10 peratus kaum minoriti di sini. Tetapi saya amat gembira di sini.''
Persoalannya, kini apakah pengorbanan Melayu dikhianati oleh kaum lain?
-Awang Selamat-
Hati Awang semakin hari semakin ditoreh-toreh oleh tuntutan pelbagai pihak bukan Melayu yang bersikap terlalu rasis selepas Pilihan Raya Umum ke-12. Kita boleh tafsir apa sebabnya. Awang tidak mahu mengulas panjang kali ini, cukup sekadar disiarkan semula petikan kenyataan seorang pemimpin MCA, Tun Tan Siew Sin pada 30 April 1969 (dipetik daripada buku Khalid Awang Osman dan pernah diulas Ridhuan Tee Abdullah) untuk renungan kita semua.
''Orang Melayu menerusi UMNO bermurah hati melonggarkan syarat-syarat dalam undang-undang negara ini sehinggakan dalam masa 12 bulan selepas kemerdekaan, 90 peratus penduduk bukan Melayu menjadi warganegara. Ini berbeza dengan keadaan sebelum merdeka di mana 90 peratus daripada mereka masih tidak diiktiraf sebagai rakyat Tanah Melayu walaupun hampir 100 tahun hidup di bawah pemerintahan penjajah. Sebagai membalas kemurahan hati orang Melayu, MCA dan MIC bersetuju meneruskan dasar memelihara dan menghormati kedudukan istimewa orang Melayu dan dalam masa yang sama mempertahankan kepentingan-kepentingan sah kaum lain''.
Sebelum itu, seorang pemimpin MIC Tun V.T Sambanthan pada 1 Jun 1965 pernah berkata:
''Pada tahun 1955 kita telah memenangi pilihan raya dengan majoriti yang tinggi, selanjutnya mendapat kemerdekaan dalam masa dua tahun kemudian. Dalam jangka masa itu, kita terpaksa berbincang dan menangani pelbagai perkara termasuk soal kewarganegaraan. Persoalannya di sini, apakah yang dilakukan oleh orang Melayu memandangkan kita bercakap menyentuh perkauman?
Apakah yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin Melayu? Mereka mempunyai 88 peratus daripada pengundi menyokong mereka. Apakah yang mereka putuskan mengenai isu kewarganegaraan? ''Jika kita lihat di serata negara Asia dan Asia Timur, kita akan mendapati kaum India tidak akan diterima di Ceylon dan juga tidak diterima di Burma. Sama halnya dengan kaum Cina, mereka tidak diterima di Thailand, Vietnam, Kemboja dan di negara-negara lain. Apakah bantuan berhubung kewarganegaraan yang mereka peroleh di semua wilayah tersebut? "Di Burma, seperti yang kita semua sedia maklum, kaum India telah diusir keluar, di Ceylon mereka tidak diberikan taraf warganegara seperti juga di Burma. Saya tahu dan anda juga tahu. Apa yang sedang berlaku di Malaya? Di sini kita mendapati pemimpin Melayu berkata, ''Kita akan menerima mereka sebagai saudara, kita akan berikan mereka sepenuh peluang untuk meneruskan kehidupan di negara ini, kita akan beri mereka peluang untuk menjadi warganegara''.
Seterusnya pada tahun 1957, dengan tidak mengambil kira kebolehan berbahasa (Melayu) ribuan orang India, Cina dan Ceylon menjadi warganegara. Seperti yang saya nyatakan, saya amat bernasib baik kerana dilahirkan di negara ini. Di manakah anda boleh berjumpa bangsa yang lebih prihatin, bersopan-santun dan tertib selain daripada bangsa Melayu. Di manakah anda boleh mendapat layanan politik yang baik untuk kaum pendatang? Di manakah dalam sejarah dunia? Saya bertanya kepada anda. Ini adalah fakta. Siapakah anda untuk menjaga keselamatan kami? Saya adalah kalangan 10 peratus kaum minoriti di sini. Tetapi saya amat gembira di sini.''
Persoalannya, kini apakah pengorbanan Melayu dikhianati oleh kaum lain?
-Awang Selamat-
PANDANGAN PERKASA TENTANG LIBERALISASI 27 SUBSEKTOR PERKHIDMATAN AWAM
KENYATAAN AKHBAR DATUK IBRAHIM ALI, PRESIDEN PERTUBUHAN PRIBUMI PERKASA MALAYSIA (PERKASA)
1. PERKASA menghormati tindakan kerajaan meliberalisasikan 27 subsektor dalam bidang perkhidmatan kesihatan dan sosial, pelancongan, pengangkutan, perniagaan, komputer dan yang berkaitan dengannya berkuat kuasa serta-merta tanpa mengenakan sebarang syarat ekuiti seperti yang diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, pada Rabu 22 April 2009.
2. PERKASA juga menginsafi bahawa tujuan tindakan tersebut adalah untuk membentuk satu persekitaran perniagaan yang kondusif bagi menarik pelaburan, teknologi serta menjana peluang pekerjaan bertaraf tinggi. Ini bermakna langkah ini dilaksanakan demi kepentingan negara dan rakyat jelatanya.
3. PERKASA juga menghormati kenyataan kerajaan bahawa inisiatif liberalisasi ini tidak akan menjejaskan industri perkhidmatan tempatan kerana ianya dilaksanakan dibawah kawalseliaan Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) menerusi Jawatankuasa Kebangsaan bagi Kelulusan Pelaburan Sektor Perkhidmatan di bawah Lembaga Kemajuan Perindustrian Malaysia (MIDA).
4. Bagaimanapun PERKASA kesal kerana kerajaan memansuhkan syarat peruntukan ekuiti 30 peratus tempatan untuk subsektor berkenaan. Ini bermakna usahawan Bumiputera tertutup peluang menyertai sektor ini walaupun ianya merupakan komponen penting dalam ekonomi negara yang menyumbang sebanyak 55 peratus kepada Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) pada 2008 dengan 47.6 peratus merupakan sumbangan perkhidmatan bukan kerajaan.
5. Memang mutakhir ini wujud segolongan usahawan Bumiputera yang berkemampuan untuk bersaing menerusi sistem yang terbuka. Tetapi, jumlah usahawan yang mampu berjaya menerusi sistem meritokrasi ini pastinya masih kecil dan belum menyeluruh.
6. Oleh itu, PERKASA bimbang bahawa keputusan kerajaan ini, walaupun demi untuk negara dan rakyat jelatanya, kemungkinan ianya menjejaskan majoriti usahawan Bumiputera di sektor perkhidmatan yang diliberalisasikan ini tidak dapat dinafikan. PERKASA juga bimbang bahawa tindakan kerajaan ini menjadi permulaan kepada pemansuhan ekuiti 30 peratus sepenuhnya bagi sektor-sektor lain di masa akan datang.
7. Oleh itu, PERKASA berpendapat bahawa keputusan memansuhkan ekuiti 30 peratus dalam sektor perkhidmatan yang dilebralisasikan dua hari lalu wajar dikaji semula dengan seberapa segera. Sekurang-kurangnya kerajaan wajar menetapkan ekuiti yang yang lebih kecil daripada kadar 30 peratus sebelum ini. Pada waktu yang sama, kerajaan perlu menyatakan secara tegas bahawa tahap ekuiti 30 peratus yang dikenakan sebelum ini akan dikuatkuasakan semula sebaik sahaja ekonomi negara pulih seperti sedia kala.
8. PERKASA menyatakan pendapat serta mengemukakan saranan di atas kerana dalam apa jua keadaan adalah kurang wajar jika status Bumiputera di negara ini seolah-olah diremehkan. Tindakan seperti ini memberikan persepsi dan impak negatif kepada kesungguhan kerajaan mempertahankan program dan dasar affirmatifnya bagi masyarakat Bumiputera seluruhnya.
9. Sekian. Terima kasih dan salam takzim.
Ibrahim Ali
25 April 2009
1. PERKASA menghormati tindakan kerajaan meliberalisasikan 27 subsektor dalam bidang perkhidmatan kesihatan dan sosial, pelancongan, pengangkutan, perniagaan, komputer dan yang berkaitan dengannya berkuat kuasa serta-merta tanpa mengenakan sebarang syarat ekuiti seperti yang diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, pada Rabu 22 April 2009.
2. PERKASA juga menginsafi bahawa tujuan tindakan tersebut adalah untuk membentuk satu persekitaran perniagaan yang kondusif bagi menarik pelaburan, teknologi serta menjana peluang pekerjaan bertaraf tinggi. Ini bermakna langkah ini dilaksanakan demi kepentingan negara dan rakyat jelatanya.
3. PERKASA juga menghormati kenyataan kerajaan bahawa inisiatif liberalisasi ini tidak akan menjejaskan industri perkhidmatan tempatan kerana ianya dilaksanakan dibawah kawalseliaan Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) menerusi Jawatankuasa Kebangsaan bagi Kelulusan Pelaburan Sektor Perkhidmatan di bawah Lembaga Kemajuan Perindustrian Malaysia (MIDA).
4. Bagaimanapun PERKASA kesal kerana kerajaan memansuhkan syarat peruntukan ekuiti 30 peratus tempatan untuk subsektor berkenaan. Ini bermakna usahawan Bumiputera tertutup peluang menyertai sektor ini walaupun ianya merupakan komponen penting dalam ekonomi negara yang menyumbang sebanyak 55 peratus kepada Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) pada 2008 dengan 47.6 peratus merupakan sumbangan perkhidmatan bukan kerajaan.
5. Memang mutakhir ini wujud segolongan usahawan Bumiputera yang berkemampuan untuk bersaing menerusi sistem yang terbuka. Tetapi, jumlah usahawan yang mampu berjaya menerusi sistem meritokrasi ini pastinya masih kecil dan belum menyeluruh.
6. Oleh itu, PERKASA bimbang bahawa keputusan kerajaan ini, walaupun demi untuk negara dan rakyat jelatanya, kemungkinan ianya menjejaskan majoriti usahawan Bumiputera di sektor perkhidmatan yang diliberalisasikan ini tidak dapat dinafikan. PERKASA juga bimbang bahawa tindakan kerajaan ini menjadi permulaan kepada pemansuhan ekuiti 30 peratus sepenuhnya bagi sektor-sektor lain di masa akan datang.
7. Oleh itu, PERKASA berpendapat bahawa keputusan memansuhkan ekuiti 30 peratus dalam sektor perkhidmatan yang dilebralisasikan dua hari lalu wajar dikaji semula dengan seberapa segera. Sekurang-kurangnya kerajaan wajar menetapkan ekuiti yang yang lebih kecil daripada kadar 30 peratus sebelum ini. Pada waktu yang sama, kerajaan perlu menyatakan secara tegas bahawa tahap ekuiti 30 peratus yang dikenakan sebelum ini akan dikuatkuasakan semula sebaik sahaja ekonomi negara pulih seperti sedia kala.
8. PERKASA menyatakan pendapat serta mengemukakan saranan di atas kerana dalam apa jua keadaan adalah kurang wajar jika status Bumiputera di negara ini seolah-olah diremehkan. Tindakan seperti ini memberikan persepsi dan impak negatif kepada kesungguhan kerajaan mempertahankan program dan dasar affirmatifnya bagi masyarakat Bumiputera seluruhnya.
9. Sekian. Terima kasih dan salam takzim.
Ibrahim Ali
25 April 2009
No comments:
Post a Comment